Консультація та підтримка за телефонами(067) 466-80-22, (066) 477-60-74

Обмін та повернення

Покупці нашого інтернет-магазину (http://www.babylisspro.com.ua/) мають право повернути або обміняти придбаний товар протягом 14 днів з моменту покупки.

Будь ласка, завжди перевіряйте цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень та комплектацію, а також наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення. У разі виявлення неповної комплектації або пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання.
Якщо ж товар не було перевірено при отриманні, ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь.

Порядок та правила обміну та повернення товару належної якості
Обмін та повернення товару належної якості здійснюється відповідно до основних вимог, перелічених у Законі України « Про захист прав споживачів» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12), а саме:

Також звертаємо увагу на список товарів належної якості, які не підлягають обміну та поверненню згідно з постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF):

Якщо всі вимоги для обміну або повернення товару належної якості виконано та товар не належить до списку товарів, що не підлягають обміну та поверненню, то необхідно:

  1. Звернеться до інтернет-магазину будь-яким зручним способом:
    - за телефонами +380 (67) 466-80-22+380 (66) 477-60-74 (робочий час контакт-центру з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 19:00, у суботу та неділю з 10:00 до 18:00);
    - за допомогою месенджерів Viber, Telegram, Facebook Messenger (відповідний віджет розташований у правому нижньому кутку сторінок сайту).
  2. Скачати та заповнити «Заява на обмін або повернення товару».
  3. Надіслати товар разом із заповненою заявою.
  4. Повідомити трек-номер посилки з поверненням нашим консультантам.

Порядок та правила обміну та повернення товару неналежної якості
У разі придбання покупцем товару неналежного якості для обміну та повернення повинні бути виконані наступні вимоги:

Якщо всі вимоги для обміну або повернення товару неналежної якості виконано, то необхідно:

  1. Звернутися до інтернет-магазин будь-яким зручним способом:
    - за телефонами  +380 (67) 466-80-22+380 (66) 477-60-74 (робочий час контакт-центру з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 19:00, у суботу та неділю з 10:00 до 18:00).
    - за допомогою месенджерів Viber, Telegram, Facebook Messenger (відповідний віджет розташований у правому нижньому кутку сторінок сайту).
  2. Завантажити та заповнити «Заява на обмін або повернення товару».
  3. Надіслати товар разом із заповненою заявою.
  4. Повідомити трек-номер посилки з поверненням нашим консультантам.
  5. Протягом 14 днів сервісний центр має підтвердити наявність несправності, спричиненої виробничим шлюбом.

Відмова в обміні та поверненні товару
Звертаємо увагу, що покупцеві може бути відмовлено в обміні та поверненні товару у випадку:

Порядок повернення коштів
Повернення грошових коштів відбувається протягом 7 днів з моменту отримання інтернет-магазином товару належної якості та протягом 14 днів у разі обміну або повернення товару неналежної якості.
Повернення коштів виробляється на банківський рахунок, який вказується покупцем у заяві на обмін та повернення.
Додаткові комісії з переказу коштів лягають на покупця.

Сторона, що покриває транспортні витрати
Транспортні витрати з повернення та обміну товару відбуваються за рахунок покупця.

Продовжити