У зв'язку з Великодніми вихідними 05.05. контакт-центр не працює.
Обмін та повернення
Покупці нашого інтернет-магазину (http://www.babylisspro.com.ua/) мають право повернути або обміняти придбаний товар протягом 14 днів з моменту покупки.
Будь ласка, завжди перевіряйте цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень та комплектацію, а також наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення. У разі виявлення неповної комплектації або пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання.
Якщо ж товар не було перевірено при отриманні, ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь.
Порядок та правила обміну та повернення товару належної якості
Обмін та повернення товару належної якості здійснюється відповідно до основних вимог, перелічених у Законі України « Про захист прав споживачів» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12), а саме:
- товар не був у використанні;
- збережені споживчі властивості товару;
- збережена повна комплектація товару, у тому числі упаковки, заводські плівки, наклейки та пломби;
- збережено зовнішній вигляд товару, у тому числі зовнішній вигляд упаковки та комплектуючих;
- збережено чек або видаткову накладну, видану покупцеві при покупці
Також звертаємо увагу на список товарів належної якості, які не підлягають обміну та поверненню згідно з постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF):
- косметичні засоби;
- товари в аерозольній упаковці;
- апарати для гоління та стрижки волосся;
- гребінці, гребінці та масажні щітки для волосся, у тому числі інструменти, що мають подібний механізм використання.
Якщо всі вимоги для обміну або повернення товару належної якості виконано та товар не належить до списку товарів, що не підлягають обміну та поверненню, то необхідно:
- Звернеться до інтернет-магазину будь-яким зручним способом:
- за телефонами +380 (67) 466-80-22, +380 (66) 477-60-74 (робочий час контакт-центру з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 19:00, у суботу та неділю з 10:00 до 18:00);
- за допомогою месенджерів Viber, Telegram, Facebook Messenger (відповідний віджет розташований у правому нижньому кутку сторінок сайту). - Скачати та заповнити «Заява на обмін або повернення товару».
- Надіслати товар разом із заповненою заявою.
- Повідомити трек-номер посилки з поверненням нашим консультантам.
Порядок та правила обміну та повернення товару неналежної якості
У разі придбання покупцем товару неналежного якості для обміну та повернення повинні бути виконані наступні вимоги:
- відсутність механічних пошкоджень приладу, його упаковки та комплектуючих, спричинених неправильною або неакуратною експлуатацією;
- збережено чек або видаткову накладну, видані покупцю при покупці.
Якщо всі вимоги для обміну або повернення товару неналежної якості виконано, то необхідно:
- Звернутися до інтернет-магазин будь-яким зручним способом:
- за телефонами +380 (67) 466-80-22, +380 (66) 477-60-74 (робочий час контакт-центру з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 19:00, у суботу та неділю з 10:00 до 18:00).
- за допомогою месенджерів Viber, Telegram, Facebook Messenger (відповідний віджет розташований у правому нижньому кутку сторінок сайту). - Завантажити та заповнити «Заява на обмін або повернення товару».
- Надіслати товар разом із заповненою заявою.
- Повідомити трек-номер посилки з поверненням нашим консультантам.
- Протягом 14 днів сервісний центр має підтвердити наявність несправності, спричиненої виробничим шлюбом.
Відмова в обміні та поверненні товару
Звертаємо увагу, що покупцеві може бути відмовлено в обміні та поверненні товару у випадку:
- порушення перерахованих вимог для товару належної якості;
- порушення перерахованих вимог для товару неналежної якості;
- відповідність товару категоріям товарів належної якості, які не підлягають обміну та повернення.
Порядок повернення коштів
Повернення грошових коштів відбувається протягом 7 днів з моменту отримання інтернет-магазином товару належної якості та протягом 14 днів у разі обміну або повернення товару неналежної якості.
Повернення коштів виробляється на банківський рахунок, який вказується покупцем у заяві на обмін та повернення.
Додаткові комісії з переказу коштів лягають на покупця.
Сторона, що покриває транспортні витрати
Транспортні витрати з повернення та обміну товару відбуваються за рахунок покупця.
Продовжити